2014. április 22., kedd

A tyúk volt előbb!


A tyúk volt előbb! Legalábbis nálunk! Az úgy kezdődött, hogy a Hobby boltban megláttam ezeket az aprócska teljesen élethű tyúkokat, és persze nem tudtam otthagyni őket! :) de ekkor még fogalmam sem volt hogyan fogom felhasználni őket a húsvéti dekorációhoz, de azt tudtam, hogy nekem ők kellenek. Kaptak egy kakast is, hogy teljes legyen a boldogságuk :) Végül kiagyaltam, hogy fűimitációra fogom állítani őket, és kerítéssel kerítjük körbe. A kerítést az én kicsi lányom készítette. Nem tudom a kép mennyire adja vissza a végeredményt, de aki látta, annak nagyon tetszett :)

Ha valakit tudományos szempontból is érdekel a TYÚK&TOJÁS örök dilemmája, érdekesség képpen rákerestem a "tyúk volt előbb" kifejezésre, és ezt a cikket találtam: 

Nincsenek megjegyzések: