2013. április 1., hétfő

Papírból ékszer


Már megint elkalandoztam :)
Egy új technikát próbáltam ki. A Csiliben megrendezésre kerülő húsvéti készülődés keretében engem is meghívtak a rendezvény szervezői. Nálaunk memória karkötőt, egysoros láncot lehetett készíteni. Viszont a szomszédban papírból készültek a csodaszép karkötők. Ez a technika már egy évvel ezelött, (mikor első ízben videón látam) megtetszett, de időhiány miatt el is felejtődött. Viszont most itt volt a remek alkalom arra, hogy kipróbáljam :) A tecnkikával táskák, övek, fülbevalók, stb. is készülhetnek. Nekem Norsyék segítettek a kezdeti lépésekben, amit nagyon köszönök nekik! Nézzetek be hozzájuk! Fantasztikus amit a lányok művelnek a papírral! Műveiket itt nézhetitek meg, és természetesen vásárolni is lehet: NORSY TÁSKÁK
 
A láncot Norsy készítette, de a karkötőben már az én munkám is benne van :) Annyira szeretnék egy táskát ezzel a technikával, hogy már bele is vágtam. Nem semmi munka!

Nincsenek megjegyzések: