2013. január 23., szerda

Lilaság

Saját ötlet alapján készült. Ilyenkor mindig elbizonytalanodom... Sokszor fűzök olyat saját kútfőből, amit valaki, valamikor már fűzött. Viszont én nem láttal az ő munkáját, a saját ékszeremnek semmi köze sincs, az "eredeti" készítőjéhez. Ezek után, az eredeti szerző felháborodik (esetleg joggal?) hogy kopírozzák a művét, és még a nevét sem említik meg. Szerintetek, mi a helyes?

Én általában beírom a bejegyzésemhez az eredeti minta alkotójának nevét, vagy ha képről fűtzem, akkor az ihletadó nevét. Ha saját ötlet alapján fűzök, akkor csak azt tudom beírni.

4 megjegyzés:

La Perla Benatta írta...

Nagyon szépen! Wirklich schön. Ich bin Ihr Follower geworden.Schauen Sie mein Blog auch?
Ich bin Neu bei Bloger und deswegen ist mir jeden Kommentar wichtig. Danke.
Liebe Grüsse
Natalie
(La Perla Benatta)

Anita írta...

Mindegy kitől származik, a színválasztás, a lelked amit bele adsz attól minden darab egyedi. Nekem nagyon tetszik, olyan finom.

Liza írta...

Csodaszép lett!
Ilyenkor szerintem írd oda nyugodtan, hogy saját ötlet,nem láttad még máshol!Persze ettől függetlenül másnak is eszébe juthatott!

Piky73 írta...

Nekem nagyon tetszik a lilaságos ötleted :-)